Паливні насоси для Mazda 6
Паливний насос - це спеціальний механізм, який призначений для подачі палива в моторну систему. Він забезпечує точно відмірену дозу бензину / дизеля для вприскування, а також необхідне постійне тиск для рівномірної роботи движка. У продажу є кілька видів бензонасосів і які відрізняються за типом конструкції і можуть мати різний привід - механічний або електронний.
Механічний привід в основному використовуються в карбюраторі, а також додатково в дизельних двигунах. Він розташовується безпосередньо на моторі, запускається завдяки спеціальному ексцентрика. Ексцентрик розташований може бути в різних місцях - на розподільчому валу або на валу масляного насоса, в залежності від приводу вашого автомобіля. На двигунах, які використовують дизель (солярку) в якості палива, використовують пару насосів - низького і високого тиску (ПНВТ), для забезпечення стабільного, зверхнорми, тиску і підкачування солярки в мотор.
Електричні насоси встановлюють на мотори з розподільним і безпосереднім уприскуванням. Для других бензонасоси створюють тиск в 0,72 МПа, а для розподільних 0,3-0,5 МПа. Вони працюють від акумуляторної батареї або генератора. За типом пристроїв вони діляться на вакуумні, роликові, шестерні, відцентрові, плунжерні.
Обираємо відповідний паливний насос на Мазду 6
Автомобіль Мазда 6 (друга назва Mazda Atenza) випускається з 2002 року до теперішнього часу. Він комплектується і бензиновими, і дизельними двигунами, а в Україні багато самостійно встановлюють газове обладнання для економії на пальному. Під кожен такий мотор, автовласник повинен купити паливний насос, який буде виконувати свої функції, тому важливо враховувати не тільки на якому паливі ви їздите, а й обсяг двигуна.
Види бензонасосів в Mazda 6:
- виносні - встановлюються зовні бензобака. Мають конструктивні особливості - потовщений корпус, вологозахист, довгі шланги для подачі палива. Такий насос можна замінити самостійно при наявності гаража з оглядовою ямою;
- вбудовані - вони встановлені в паливному баку на дні, щоб завжди бути в бензині повністю За рахунок цього відбувається природне охолодження насоса і забезпечується відсутність сухого ходу.
В ідеальних умовах термін служби насоса 200 тисяч км, але з "чистотою" нашого палива це нереально, а також якщо ви вчасно не міняєте паливний фільтр (кожні 25 тисяч пробігу або кожні два роки). Заміна бензонасоса в реальних умовах в середньому відбувається кожні 100-120 тисяч кілометрів пробігу, і чекає на кожного автовласника "вікового" авто. Останні моделі Mazda6 укомплектовані вже електронасосами, легко і швидко замінюються на будь-якому СТО. Щоб купити якісний бензонасос, звертайтеся до фахівців EXIST, тут вам допоможуть і підберуть оптимальне пристрій для вашого двигуна.
Як самостійно діагностувати поломку?
Щоб зрозуміти, що машина працює не за стандартом, багато знань не потрібно. Це відразу відчутно і чути, адже при несправному насосі ви почуєте нехарактерні шуми в моторі при прогріванні, а також авто стане набагато довше заводитися, глухнути безпричинно при русі. Щоб діагностувати поломку в гаражі самостійно вам необхідно:
- перевірити електричний ланцюг - роботу реле, надійність контактів і відсутність оксиду на клемах;
- перевірити напругу на клемах, воно повинно бути 12 В, не нижче;
- перевірте паливопроводи на наявність витоків;
- виміряйте тиск в системі манометром, підключивши його до штуцера на рампі, для бензинових воно повинно бути 2,5-4 МПа, а для дизеля 6 МПа.
При виявленні зниження продуктивності насоса, виявленні поломок за схемою вище, обов'язково замініть паливний насос. Не використовуйте машину для пересування з поламаним насосом - це небезпечно для всіх учасників дорожнього руху, і для вас в першу чергу, адже можна стихнути в самий невідповідний момент (на залізничному переїзді або при здійсненні обгону по зустрічній смузі). Вибрати й купити бензонасос на Мазду 6 можна на сайті Exist.ua, тут вигідні ціни і швидка доставка по Україні.