Насоси паливні на Peugeot 308
Випуск автомобіля Peugeot 308 був розпочатий восени 2007 року. Це авто С класу набуло популярності завдяки різноманітності двигунів і трансмісій. Модель відрізняється надійністю, але деякі запчастини періодично потрібно міняти, так як відбувається природний знос. У всіх автомобілях є паливна система, для роботи якої потрібен насос. Це пристрій допомагає паливу, яке зберігається в бензобаку, потрапити в двигун. Насоси можуть бути механічними і електричними залежно від типу приводу автомобіля. Паливний насос Пежо 308 повинен відрізнятися хорошою продуктивністю, адже його завдання - створення тиску, яке необхідно для руху палива. Насос для палива відрізняється чітко підігнаними деталями, завдяки чому всередині нього не відбувається тертя і не виникає вібрація. Пристрій поміщений в міцний корпус, який витримує високий тиск і температуру.
Незважаючи на те, що габарити у агрегату невеликі, його відрізняє досить складна конструкція. При гарному догляді такий агрегат служить дуже довго. Сучасні насоси для палива мають відмінну рису - корпус не можна розібрати, а значить, пристрій не піддається ремонту, можна тільки купити нове. При виборі нового агрегату варто звернути особливу увагу на якість, назва виробника і надійність магазину.
З яких компонентів складається паливний насос?
Механічні насоси використовуються в автомобілях з карбюратором, також вони використовуються в якості підкачує пристрою в дизелях. Електронасоси використовуються в моделях з карбюратором. Механічний пристрій закріплюється на двигуні, а працює він за допомогою спеціального ексцентрика. Складається такий агрегат з:
- нерозбірного корпусу;
- діафрагми для руху палива;
- поворотної пружини;
- штока;
- клапанів;
- штовхача;
- ексцентрики;
- фільтра.
У задньопривідних моделях автомобіля для розташування ексцентрика призначений вал приводу масляного насоса. У передньопривідних моделях для розміщення призначений розподвал мотора. Коли працює діафрагма - відбувається переміщення палива.
Електронасоси бувають декількох видів: шестерними, вакуумними, плунжерними, роликовими, відцентровими. Такі агрегати поставляються з двигунами, які відрізняються безпосереднім і розподіленим уприскуванням. Щоб подібні пристрої могли працювати, потрібно струм, який виробляє генератор або акумулятор. Вакуумна модель схожа на механічну, тільки ексцентрик в ній замінений на електропривод. В ідеальних умовах бензонасос може протриматися близько 200 тисяч кілометрів.
Чому ламається бензонасос?
Насос такий агрегат, який працює безперервно, тому його компоненти періодично зношуються. Є ряд причин, які можуть призвести до поломки раніше і слід звертати на них увагу. Бензонасос повинен постійно охолоджуватися, тому він занурюється в паливі. Якщо не розрахувати паливо і часто залишати бак практично порожнім, насос буде перегріватися. Це призведе до підвищення рівня тертя і в результаті запчастина вийде з ладу. У паливі часто бувають присадки, а в напівпорожньому баку може накопичуватися конденсат. В результаті вони можуть призвести до утворення іржі на корпусі і складових пристрою. Щоб насос не страждав від попадання в нього механічних частинок, перед ним встановлюється фільтр грубої очистки з дрібними осередками. Виготовлений з металу або нейлону, він здатний утримати бруд і частинки іржі.
Компанія EXIST пропонує широкий вибір паливних насосів від провідних світових виробників. Якщо з'являються проблеми з вибором, завжди можна отримати безкоштовну кваліфіковану консультацію.