Розташування в авто: | Передній міст |
Вага [кг]: | 1.104 |
Діаметр стабілізатора [мм]: | 20.7 |
Особливості виконання 8: | З гумовим підшипником, З зажимами |
Розташування в авто: | Задній міст |
Вага [кг]: | 0.003 |
Матеріал виготовлення: | Гума |
Необхідна кількість: | 4 |
Розташування в авто: | Передній міст |
Неможливо уявити собі авто будь-якої моделі без елемента під назвою стабілізатор підвіски. Ця непримітна і невелика деталь відіграє велику роль, особливо на поворотах, не дозволяє кузову перевертатися. Стабілізатор в підвісці автомобіля гарантує стійкість, робить авто керованим і маневровим. Без цього неможливо забезпечити безпеку для автолюбителя і його пасажирів.
Головне призначення цієї деталі - це перерозподіл навантаження між частинами підвіски. Коли автомобіль робить віраж на повороті і крениться, то починається робота стабілізатора: одна стійка піднімається, друга опускається, а стрижень перекручується. На практиці це виглядає так: з того боку, де автомобіль крениться на бік, стабілізатор піднімається, а на іншій стороні опускається.
У конструкцію стабілізатора підвіски, каталог пропонує великий асортимент деталей, входять наступні деталі:
Стабілізатор передньої або задньої підвіски виконувати свою роботу може не завжди добре. Якість залежить від ступеня жорсткості конструкції. А на цей показник впливають кілька факторів:
Перш ніж купити стабілізатор підвіски, треба познайомитися з виробником, а їх велика кількість: ваз, ford, mitsubishi, renault, geely, chevrolet, mazda, toyota. Перед покупкою важливо подивитися відгуки про якість стабілізаторів різних виробників.
Ця деталь може встановлюватися в різних частинах автомобіля, тому виділяють передні і задні. У деяких автомобілях задній стабілізатор поперечної стійкості не встановлюється, а ось без переднього ніяк не обійтися. Є ще одна класифікація, яка виділяє активний стабілізатор. Зручність використання такої деталі полягає в тому, що при необхідності можна змінювати жорсткість залежно від дороги. Жорсткість стабілізатора може змінюватися різними способами:
1. Замість стійок використовуються гідроциліндри.
2. Застосовується активний привід.
3. Гідроциліндри замість втулок.
Головний недолік деталі - це зниження прохідності позашляховиків. Якщо пересуватися по вибоїстій дорозі, то підвищується ризик втрати контакту між дорогою і колесами. Стабілізатор підвіски, інтернет-магазини пропонують також таку деталь, до того ж зменшують хід підвіски. Деякі виробники намагаються вирішити проблему кількома способами:
1. Замість стабілізатора використовувати адаптивну підвіску.
2. Встановлювати активний стабілізатор, здатний змінювати свою жорсткість.
Незважаючи на простоту конструкції, а також невелику ціну стабілізатора підвіски, деталь прекрасно справляється зі своїми функціями.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.