Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 42.8 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 240 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.5 |
Загальна довжина [мм]: | 1020 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення: | M14x1,5/m16x1,5 |
Число зубців вхідного штока: | 36 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | TOYODA |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 25 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 16.5 |
Загальна довжина [мм]: | 1210 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення: | M14x1,5/m16x1,5 |
Розмір різьблення осьової шарнір: | 12 |
Число зубців вхідного штока: | 36 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | SMI |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 52 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 345 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17 |
Загальна довжина [мм]: | 1240 |
Особливості виконання 3: | Чи не зубчастий |
Розмір різьблення: | M14x1,5 / m16x1,5 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | ZF |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 47 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 200 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.4 |
Загальна довжина [мм]: | 1075 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення: | M16x1,5 / m18x1,5 |
Число зубців вхідного штока: | 36 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | BENDIX |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 44.5 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.9 |
Загальна довжина [мм]: | 1170 |
Особливості виконання 3: | Чи не зубчастий |
Розмір різьблення: | M16x1,5 / m18x1,5 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | SMI / KOYO |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 32.6 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 315 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 16.9 |
Загальна довжина [мм]: | 1205 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення: | M14x1,5 / m14x1,5 |
Розмір різьблення осьової шарнір: | 16, M16 |
Число зубців вхідного штока: | 36 |
варіант оснащення: | Sin soporte carcasa |
вид експлуатації: | гідравлічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 29 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 360 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 16.8 |
Загальна довжина [мм]: | 1285 |
Особливості виконання 3: | Чи не зубчастий |
Розмір різьблення: | M16x1,5 / m18x1,5 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 32.2 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.5 |
Загальна довжина [мм]: | 1225 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення: | M16x1,5 / m16x1,5 |
Число зубців вхідного штока: | 36 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 84 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 495 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 16.5 |
Особливості виконання 3: | Чи не зубчастий |
варіант оснащення: | Acop. rótulas plano |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | TRW |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 59.4 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.6 |
Загальна довжина [мм]: | 1180 |
Особливості виконання 3: | Чи не зубчастий |
Розмір різьблення: | M16x1,5 / m18x1,5 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | SMI |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 30 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 342 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 18.4 |
Загальна довжина [мм]: | 1230 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення: | M16x1,5 / m18x1,5 |
Число зубців вхідного штока: | 36 |
варіант оснащення: | Con soporte |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | TRW |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 40 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 230 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.5 |
Загальна довжина [мм]: | 1125 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення: | M14x1,5 / m16x1,5 |
Число зубців вхідного штока: | 54 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | ZF |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 64 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 245 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.8 |
Загальна довжина [мм]: | 1155 |
Оснащення / обладнання: | Для автомобілів з підсилювачем рульового управління Servotronic, Для автомобілів з сервотроніком-приводом управління |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення: | M14x1,5 / m16x1,5 |
Число зубців вхідного штока: | 54 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | ZF |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 180 |
Загальна довжина [мм]: | 985 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | ZF |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 80 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 19 |
Загальна довжина [мм]: | 1220 |
Оснащення / обладнання: | Для автомобілів з підсилювачем рульового управління Servotronic, Для автомобілів з сервотроніком-приводом управління |
Особливості виконання 3: | Чи не зубчастий |
Розмір різьблення: | M16x1,5 / m18x1,5 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 65.2 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 275 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 18.5 |
Загальна довжина [мм]: | 1230 |
Особливості виконання 3: | З конусним сідлом |
Специфікація: | Calado a 200º |
варіант оснащення: | Sin rosca en racores |
вид експлуатації: | гідравлічний |
обмеження виробника: | Visteon |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 44.2 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.6 |
Загальна довжина [мм]: | 1145 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення: | M12x1,5/m14x1,5 |
Розмір різьблення осьової шарнір: | 12, M12 |
Число зубців вхідного штока: | 54 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | TRW |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 49.5 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.6 |
Загальна довжина [мм]: | 710 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення: | M14x1,5/m14x1,5 |
Специфікація: | No confun. 13560 |
Число зубців вхідного штока: | 44 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | ZF |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 65 |
Довжина осьового шарніра [мм]: | 310 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.5 |
Загальна довжина [мм]: | 1205 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Особливості виконання 8: | без сензора |
Розмір різьблення: | M14x1,5/m16x1,5 |
Число зубців вхідного штока: | 22 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | TRW |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для лівостороннього розташування керма |
Вид механізмів повороту: | Рейковий механізм повороту |
Висота вхідного штока [мм]: | 42.5 |
Діаметр вхідного штока [мм]: | 17.6 |
Загальна довжина [мм]: | 845 |
Особливості виконання 3: | зубчастий |
Розмір різьблення: | M12x1,5/m14x1,5 |
Число зубців вхідного штока: | 44 |
вид експлуатації: | гідравлічний |
для виробника рульового управління: | ZF |
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.