Насоси паливні на Peugeot 206
Паливна система заснована на роботі насоса. Саме він дозволяє паливу потрапити з бензобака до форсунок або карбюратора. Такі пристрої можуть бути електричними або механічними, в залежності від типу приводу. Паливний насос на Пежо 206 повинен відрізнятися продуктивністю, щоб у нього була можливість створювати необхідний для подачі палива тиск. Такий пристрій також має мати чітко підігнані деталі, щоб не виникало зайвого тертя і вібрації. Воно повинне витримувати високі температури. Міцний корпус агрегату повинен справлятися з високим тиском.
Незважаючи на невеликі розміри паливного насоса, він відрізняється досить складною конструкцією. Його можна експлуатувати протягом тривалого періоду часу, якщо добре за ним доглядати. Для сучасних паливних насосів ремонт не виконується, бо вони відрізняються нерозбірним корпусом. Конструкція його така, що ця деталь тільки замінюється. Купувати краще якісну модель, випущену відомим виробником і тоді всі майбутні поїздки пройдуть без проблем.
Пристрій паливного насоса
Пристрої для подачі палива відрізняються двома типами приводів, бувають електричними і механічними. Перший варіант підходить для двигунів і на бензині, і на дизпаливі. Другими користуються для карбюраторних моторів, також вони виступають в ролі насосів підкачування для дизельних двигунів.
Механічний паливне пристрій розташовується на моторі, а для його руху потрібна робота спеціального ексцентрика. Такий пристрій складається з:
- корпусу;
- діафрагми;
- поворотної пружини;
- штовхача;
- штока;
- ексцентрика;
- клапанів;
- фільтра.
Якщо автомобіль - задньопривідний, місце розташування ексцентрика - вал приводу масляного насоса. У передньопривідних моделях він поміщений на розподілвал двигуна. Для переміщення палива в таких пристроях призначена діафрагма. Електронасоси можуть бути роликові, вакуумні, відцентрові, шестерні і плунжерні. Ці пристрої підходять для двигунів з безпосереднім і розподіленим уприскуванням. Щоб вони працювали, потрібна енергія від генератора або акумулятора. Вакуумні агрегати мають найбільше подібності з механічними моделями, тільки роль ексцентрика виконується електроприводом.
В ідеальних умовах бензонасос може пропрацювати 200 тис. км. Але навіть якщо спробувати створити ці умови, з якісним бензином і своєчасним ТО, пристрій може вийти з ладу раніше через природного зносу.
Чому ламається насос для палива?
Постійна робота насосів для палива призводить до їх поломок. Є причини, які призводять до поломок набагато швидше:
- вода. Якщо в паливі є присадки або в напівпорожньому баку збирається конденсат, - рідина може потрапити в пристрій. В результаті корпус і механізм можуть покритися іржею;
- бруд. Паливна система може виходити з ладу через потрапляння в неї різних частинок. Щоб виключити таку неприємність, перед насосом встановлюється фільтр грубої очистки, який затримує великі механічні частинки. Він має дрібні комірки, для виготовлення застосовується метал або нейлон. Відмітна особливість фільтра полягає в тому, що при забрудненні його можна зняти і помити;
- перегрів. Конструкція насоса передбачає, що він повинен постійно перебувати в паливі. Це потрібно для його охолодження. Щоб пристрій вийшов з ладу - досить перегріву протягом 10 хвилин, адже тертя збільшується і знос значно прискорюється.
В інтернет-магазині EXIST завжди можна придбати якісні паливні насоси для різних моделей автомобілів.