WVA номер: | 25232 |
Висота [мм]: | 39,00 |
Розташування: | Задній міст |
Товщина [мм]: | 13,8 |
Ширина [мм]: | 103,90 |
WVA номер: | 23234, 23235, 23236 |
Висота [мм]: | 51,40 |
Розташування: | Передній міст |
Товщина [мм]: | 17 |
Ширина [мм]: | 143,00 |
WVA номер: | 23234, 23235, 23236 |
Висота [мм]: | 51,40 |
Розташування: | Передній міст |
Товщина [мм]: | 17 |
Ширина [мм]: | 143,00 |
WVA номер: | 24071 |
Висота [мм]: | 38,9, 38.9 |
Довжина [мм]: | 103.8 |
Популярні: | TRW COTEC |
Розташування: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 14.6 мм |
Ширина [мм]: | 103,8 |
датчик зносу: | Без датчика зносу, Чи не підготовлено для датчика зносу |
Висота [мм]: | 51,5, 51.5 |
Довжина [мм]: | 143 |
Популярні: | TRW COTEC |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17.8 мм |
Ширина [мм]: | 143 |
датчик зносу: | З датчиком зносу, з акустичною системою попередження про знос |
WVA номер: | 23234, 23235, 23236 |
Висота [мм]: | 51, 51.2 |
Гальмівна система: | Akebono |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Розташування: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17 мм |
Ширина [мм]: | 142.9, 143 |
датчик зносу: | З датчиком зносу, з акустичною системою попередження про знос |
Висота [мм]: | 39 |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина 1 [мм]: | 14.5 |
Ширина [мм]: | 104,5 |
WVA номер: | 23234, 23235, 23236 |
Висота [мм]: | 51,30 |
Розташування: | Передній міст |
Товщина [мм]: | 17 |
Ширина [мм]: | 143,00 |
WVA номер: | 24071 |
Висота [мм]: | 38,80 |
Розташування: | Задній міст |
Товщина [мм]: | 14 |
Ширина [мм]: | 104,50 |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Висота [мм]: | 38,9, 38.9 |
Довжина [мм]: | 103.8 |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 14.6 мм |
Ширина [мм]: | 103,8 |
датчик зносу: | Без датчика зносу, Чи не підготовлено для датчика зносу |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
WVA номер: | 24062, 24063, 24064 |
Висота [мм]: | 51,40 |
Розташування: | Передній міст |
Товщина [мм]: | 17 |
Ширина [мм]: | 143,00 |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
WVA номер: | 23234, 23234, 23235, 23236, 23235, 23236, 7667d797, 7668d797, 7779d902 |
Висота [мм]: | 51, 51,3, 51.3 |
Гальмівна система: | Akebono |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 16,9, 16.9 мм |
Ширина [мм]: | 143, 143,1, 143.1 |
датчик зносу: | З акустичним індикатором зносу, З датчиком зносу, з акустичною системою попередження про знос |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Висота [мм]: | 49 |
Гальмівна система: | Akebono |
Довжина [мм]: | 143 |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Передній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 17, 17 мм |
датчик зносу: | З датчиком зносу, з вбудованим датчиком зносу |
Автомобіль Chevrolet Nubira, як і інші моделі, потребує своєчасного технічного обслуговування та ремонту. Через кожні 20-30 тис. км пробігу необхідно оглядати і при необхідності міняти дискові гальмівні колодки на Chevrolet Nubira. Це забезпечить безпеку руху та комфорт при їзді. Стерті колодки, що мають тріщини та пошкодження, видають гучний скрип. Але найважливіше, що вони перестають успішно гальмувати. Регулярний огляд гальмівної системи є важливою частиною ТО.
Гальмівна колодка представлена протишумною пластиною та металевою основою, на яку за допомогою клею прикріплена фрикційна накладка. Накладка є композитним матеріалом з великої кількості компонентів (до 70).
Для Шевроле Нубіра випускаються аналогові колодки гальмівні з накладками таких типів:
Гальмівні колодки на Шевроле Нубіра представлені передніми і задніми. Замінювати накладки на одній осі потрібно одночасно навіть якщо одна з них ще достатньої товщини. Це забезпечить якісне гальмування.
Задні колодки змінюють рідше за передні. Це з тим, що під час гальмування сила інерції переносить частину ваги автомобіля на передню вісь. Тому переднім гальмівним колодкам доводиться працювати посилено.
У каталозі інтернет-магазину можна обрати та купити гальмівні колодки на Шевроле Нубіра, оснащені датчиками/індикаторами зношування або без них. Датчики є пристроями, які передають повідомлення про знос на бортовий комп'ютер автомобіля. Індикатори – це позначки на колодці. Коли вона стирається до необхідності заміни, індикатор стає видимим. Акустичні датчики (скрипуни) – це пристрої, які сповіщають про стирання колодки гучним пронизливим звуком.
Якісні колодки для авто оптимально купуватимуть в інтернет-магазині. Тут прийнятна вартість, а доставка з Києва провадиться по всій Україні.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.