WVA номер: | 24934, 24935, 24936 |
Висота [мм]: | 41,20 |
Розташування: | Задній міст |
Товщина [мм]: | 15 |
Ширина [мм]: | 99,80 |
WVA номер: | 24934, 24935, 24936, 25337, 25338, 25339 |
Висота [мм]: | 41,2, 41.2 |
Довжина [мм]: | 99.8 |
Популярні: | TRW COTEC |
Розташування: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 15.5 мм |
Ширина [мм]: | 99,8 |
датчик зносу: | З датчиком зносу, з акустичною системою попередження про знос |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Висота [мм]: | 41 |
Довжина [мм]: | 99.9 |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 14.8 мм |
Ширина [мм]: | 99,9 |
датчик зносу: | з акустичною системою попередження про знос |
Вага [кг]: | 0.75 |
Висота 1 [мм]: | 41 |
Гальмівна система: | Akebono |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Розташування: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина 1 [мм]: | 14.9 |
датчик зносу: | з акустичною системою попередження про знос |
WVA номер: | 25337, Bp1478, E9 90r-02a0871/3757 |
Висота [мм]: | 41,2, 41.2 |
Матеріал виготовлення: | Low-metallic |
Розташування: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 15.5 мм |
Ширина [мм]: | 100,2, 100.2 |
датчик зносу: | з акустичною системою попередження про знос |
Висота [мм]: | 41 |
Гальмівна система: | Akebono |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 15.5 мм |
Ширина [мм]: | 99,9, 99.9 |
WVA номер: | 24934, Bp1643, E9 90r - 02a0871/4031 |
Висота [мм]: | 41,2, 41.2 |
Матеріал виготовлення: | Low-metallic |
Розташування: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина 1 [мм]: | 0 |
Товщина [мм]: | 15.5 мм |
Ширина [мм]: | 100,1, 100.1 |
датчик зносу: | з акустичною системою попередження про знос |
WVA номер: | 24275, 24410, 24411 |
Висота [мм]: | 47,50 |
Розташування: | Передній міст |
Товщина [мм]: | 16,7 |
Ширина [мм]: | 116,10 |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
WVA номер: | Bpm1362.02, D1313-8428, Psa136202 |
Висота [мм]: | 41,2, 41.2 |
Довжина [мм]: | 99.8 |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 15.5 мм |
датчик зносу: | з акустичною системою попередження про знос |
WVA номер: | 25337, 25338, 25339 |
Висота [мм]: | 41,20 |
Розташування: | Задній міст |
Товщина [мм]: | 15 |
Ширина [мм]: | 99,80 |
WVA номер: | 25337, 25338, 25339 |
Висота [мм]: | 41, 41.2 |
Гальмівна система: | Akebono |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина 1 [мм]: | 15.5 |
Ширина [мм]: | 100, 99.8 |
датчик зносу: | З датчиком зносу, з акустичною системою попередження про знос |
WVA номер: | 25736, Bp1754, E9 90r-02a0904/3764 |
Висота [мм]: | 65,4, 65.4 |
Товщина [мм]: | 18 мм |
Ширина [мм]: | 180,1, MONROE OESPECTRUM |
Висота 1 [мм]: | 40.9 |
Висота [мм]: | 40,9 |
Гальмівна система: | Akebono |
Кількість датчиків зносу: | 2 |
Товщина 1 [мм]: | 15.7 |
Товщина [мм]: | 15,7 |
Ширина [мм]: | 99,7 |
датчик зносу: | вкл. датчик зносу |
WVA номер: | 25337, 25338, 25339, Spb471 |
Висота [мм]: | 41,2, 41.2 |
Гальмівна система: | Akebono |
Довжина [мм]: | 99.8 |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Задній міст |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Товщина [мм]: | 15.4 мм |
Тип гальмівного механізму: | дисковий механізм |
Стан та якість колодок гальма впливає на ефективність, швидкість гальмування, комфорт пересування, рівномірність зношування поверхні дисків. Гальмівні дискові колодки на Hyundai I10 підлягають регулярній заміні. У середньому їх потрібно міняти кожні 20 000 км пробігу. Заміну обов'язково проводять попарно.
Конструкція гальмівних колодок передбачає наявність двох основних елементів - фрикційної пластини та металевого каркасу. Пластина складається з армуючих елементів та наповнювачів. Кожен виробник використовує свою рецептуру. Склад фрикційної накладки – це завжди компроміс між перевагами та недоліками. Метал збільшує тертя, але швидше стирає гальмівний диск. Органічні компоненти менш галасливі, мають м'який вплив, але пилять, служать недовго.
Гальмівні дискові колодки на Хюндай ай10 можуть мати різну теплопровідність або робочу температуру. У бюджетних моделей коефіцієнт тертя становить 0,25-0,35. У преміальних деталей він перевищує 0,5.
Багато гальмівних колодок оснащуються системою оповіщення про необхідність проведення заміни.
Існує 2 типи датчиків:
Також на зношування вказують такі фактори, як вібрація гальмівної педалі, відведення транспортного засобу у напрямку гальмування.
Нові гальмівні колодки на Хюндай ай10 не можна використовувати із надмірно зношеними дисками. Через це може з'явитися скрегіт, погіршиться гальмування. Заміну колодок не можна відкладати. Якщо вони зітруться до металевої основи, то доведеться міняти їх уже в парі з дисками. Якщо поверхню фрикційної накладки зношена нерівномірно, важливо проаналізувати стан скоб, пильовиків і втулок супорту.
Купувати потрібно колодки лише перевірених брендів. Такі представлені у каталозі Exist. Наявність продукція більше 35 виробників. Кожен комплект можна купити за привабливою ціною та з оперативною доставкою по Києву, іншим населеним пунктам України.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.