Обсяг [л]: | 0,125 |
Призначення: | Для генератора 2Т, Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Тактность двигуна: | 2T |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Для генератора 2Т, Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Тактность двигуна: | 2T |
Тип основи масла: | Мінеральна |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Для генератора 2Т, Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Тактность двигуна: | 2T |
Допуски виробників: | ISO L-EGC |
Клас в'язкості SAE: | 20 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | TC |
Специфікації JASO: | JASO FC |
Тактность двигуна: | 2T |
Інші специфікації: | Jaso fb |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Для генератора 2Т, Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | TC |
Тактность двигуна: | 2T |
Тип основи масла: | Мінеральна |
Інші специфікації: | Jaso ma2 |
Клас в'язкості SAE: | 10W-30 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | CF, SL |
Тактность двигуна: | 4T |
Тип основи масла: | Напівсинтетична |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | TC |
Тактность двигуна: | 2T |
Тип основи масла: | Мінеральна |
Клас в'язкості SAE: | 10W-40 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | TC |
Тактность двигуна: | 4T |
Тип основи масла: | Напівсинтетична |
Клас в'язкості SAE: | 10W-40 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Тактность двигуна: | 4T |
Інші специфікації: | Iso l-egc, Jaso fc |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Для генератора 2Т, Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | TC |
Тактность двигуна: | 2T |
Тип основи масла: | Напівсинтетична |
Інші специфікації: | Jaso ma2 |
Клас в'язкості SAE: | 10W-40 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації ACEA: | A3, B4 |
Специфікації API: | SL |
Тактность двигуна: | 4T |
Тип основи масла: | Напівсинтетична |
Допуски виробників: | ISO L-EGD |
Клас в'язкості SAE: | 20 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | TC |
Специфікації JASO: | JASO FC |
Тактность двигуна: | 2T |
Клас в'язкості SAE: | 10W-30 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка, Снігохід |
Специфікації API: | CF, SL |
Специфікації JASO: | JASO MA-2 |
Тактность двигуна: | 4T |
Тип основи масла: | Напівсинтетична |
Клас в'язкості SAE: | 10W-40 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка, Снігохід |
Специфікації API: | SL |
Специфікації JASO: | JASO MA, JASO MA-2 |
Тактность двигуна: | 4T |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | TC |
Тактность двигуна: | 2T |
Тип основи масла: | Напівсинтетична |
Допуски виробників: | ISO-L-EGD, JASO FC, JASO FD, TISI |
Клас в'язкості SAE: | 10W-40 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | TC |
Специфікації JASO: | FC, FD |
Тактность двигуна: | 2T |
Тип основи масла: | Напівсинтетична |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | TC |
Тактность двигуна: | 2T |
Тип основи масла: | Напівсинтетична |
Інші специфікації: | Jaso ma2 |
Допуски виробників: | JASO MA-2 |
Клас в'язкості SAE: | 10W-40 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | SL |
Специфікації JASO: | JASO MA-2 |
Тактность двигуна: | 4T |
Тип основи масла: | Напівсинтетична |
Допуски виробників: | ISO L-EGD |
Клас в'язкості SAE: | 20 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | TC |
Специфікації JASO: | JASO FC |
Тактность двигуна: | 2T |
Інші специфікації: | Jaso ma, Jaso ma2 |
Клас в'язкості SAE: | 10W-40 |
Обсяг [л]: | 1 |
Призначення: | Мотоцикли, скутери, мототехніка |
Специфікації API: | SL |
Тактность двигуна: | 4T |
Тип основи масла: | Напівсинтетична |
Незважаючи на те, що мототехніка по всіх фронтах програє автотранспорту, багато українських любителів і професійні гонщики вважають за краще пересуватися на мотоциклах, мопедах і скутерах. А в якості хобі люди іноді катаються на квадроциклах. Для надійної, безпечної і довговічної експлуатації мототехніки потрібно використовувати спеціалізовану моторну мотоциклетну оливу. При цьому вкрай важливо підбирати підходящі мастильні рідини для конкретної техніки.
Головна особливість мото масла для двотактного агрегату - згоряння разом з паливом в циліндрі. Через це до робочої рідини пред'являються зовсім інші вимоги, ніж у випадку зі звичайною автомобільною моторною оливою. Так як мастильний матеріал не потребує тривалої експлуатації, при його виробництві не потрібно використовувати стабілізуючих присадок.
Але так як воно згорає в циліндрі, важливим показником є працездатність в поєднанні з паливом, чистота, ступінь димності. Через це для 2т моторів категорично не рекомендується використовувати мінеральні мастильні матеріали. Вони характеризуються підвищеною димністю і нагарообразование, через що можуть забруднювати поверхні двигуна, системи випуску, глушника. Кращим варіантом є синтетичні оливи для мотоцикла, які відповідають найбільш суворим стандартам якості, забезпечуючи надійність і безпеку роботи високофорсованих двигунів.
Сьогодні виробники мототехніки намагаються зменшити розміри силових агрегатів. З огляду на цей фактор, оливи для скутера зазвичай змащує чотиритактний мотор разом зі зчепленням і КПП. У 4т силових агрегатах змащуюча рідина циркулює протягом усього періоду експлуатації до моменту чергової заміни. Тому оливи випускаються з вмістом стабілізуючих і миючих присадок. При цьому в багатьох мотоциклах мастильний матеріал виступає в якості теплоносія системи охолодження.
Кожен вид мототехніки має свої особливості експлуатації змазує рідини. У чопперах з водяною системою охолодження двигуна умови експлуатації оливи для мототехніки майже ідентичні автомобільним. Якщо розглядати високооборотні інерційні мотори з високими навантаженнями, то важливо використовувати оливи, які допоможуть запобігти сухе тертя внутрішніх деталей мотора.
Цей параметр змащуючого матеріалу є вкрай важливим, оскільки від нього безпосередньо залежить працездатність і довговічність чотиритактних двигунів. При підборі оливи для мопеда або мотоцикла потрібно враховувати тип і потужність мототехніки. У випадку з легкими мотодвігателямі майже всі місця змащуються шляхом розбризкування, через що висока в'язкість може стати негативним властивістю.
Для мотоциклів з водяною системою охолодження двигуна відмінним варіантом стане олива, яка відповідає загальноприйнятому стандарту SAE J300. Для двигунів з повітряно-масляною системою охолодження потрібно спеціалізований мастильний матеріал, який стійкий до високих температур і частим перегрівів.
Купити моторні оливи для мототехніки в Україні по найбільш демократичними цінами ви можете в інтернет-магазині Exist. У каталозі представлено широкий асортимент мастильних матеріалів, серед яких кожен покупець зможе підібрати відповідний варіант для свого скутера, мотоцикла або квадроцикла.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.