Насоси паливні на Renault 19
Модель Renault 19 вперше була представлена в 1988 році, а її випуск тривав аж до 2000 року. За період випуску автомобіль пережив більше сотні модифікацій. Не дивно, що це авто стало дуже популярним, адже для нього пропонуються і різні кузова, і коробки передач, і двигуни. Як і будь-який інший популярний автомобіль, Рено 19 має паливну систему, основою якої є паливний насос. Його робота призначена для того, щоб поставляти паливо від бака до двигуна за допомогою паливопроводів. Цей невеликий агрегат здатний передавати пальне під великим тиском. Звичайно ж, є деякі розбіжності в паливних насосах, в залежності від встановленого на транспортному засобі двигуна.
Паливні насоси повинні бути міцними, адже їм належить витримувати велике навантаження. До того ж, його деталі повинні бути ідеально підігнаними, інакше може виникнути тертя і вібрація, які не кращим чином впливають на термін експлуатації пристрою. Сучасні моделі в своїй комплектації мають суцільнолитий корпус, який не можна розбирати. Саме тому такі запчастини не ремонтують, а міняють на нові.
У чому полягає різниця паливних насосів?
В першу чергу, паливні насоси підрозділяються на електричні і механічні. Місцем для установки механічних моделей є блок циліндрів двигуна. Щоб їх прикріпити, використовуються стандартні гвинти. Якщо розглянути найбільші складові, механічний насос для палива складається з:
- штовхача;
- важеля зі штоком;
- мембрани;
- клапанів;
- фільтра.
Відмітна особливість таких пристроїв - дуже надійна конструкція. До того ж, паливо можна підкачувати ручним способом.
Для електронасосів підходять автомобілі, на яких встановлено бензиновий інжектор, а також дизельні транспортні засоби. Також агрегати можуть бути зануреними і виносними. У першому випадку монтаж робиться в автомобільному кузові, а в другому - безпосередньо в баку для зберігання палива. Для сучасних автомобілів часто користуються зануреними насосами. Їх основна перевага полягає в охолодженні агрегату в паливі. Використання такого насоса для палива передбачає, що бак не повинен бути повністю сухим, паливо в ньому має бути на рівні, що покриває пристрій. Перед тим, як поступити до насосного пристрою, паливо проходить через фільтр. Він виготовляється з металу або нейлону, осередки в ньому - досить дрібні. Відмітна особливість цього фільтра полягає в можливості зняти його і промити, після цього він знову може працювати.
Які причини несправностей в паливонасосах?
Стан паливного насоса безпосередньо залежить від якості палива. Якщо воно надходить з брудом і пилом, агрегати автомобіля легко можуть вийти з ладу. Щоб така проблема не виникала, досить просто контролювати стан фільтру і періодично його чистити. Невелика кількість пального також може привести до поломки насоса, якщо він зануреного типу. В такому випадку пристрій швидко перегрівається, що і призводить у результаті до поломки. Проблеми, пов'язані з паливонасосом, проявляються наступним чином:
- складний запуск автомобіля;
- значне виділення вихлопних газів;
- збільшене споживання палива;
- перебої в роботі двигуна, він троїть;
- при працюючому двигуні, чути сторонній шум.
При регулярному проходженні діагностики можна виявити більшість проблем, а потім усувати їх на початковому рівні.
Компанія EXIST. UA представляє кращі запчастини від світових виробників. На сайті можна розглянути всі моделі, при бажанні можна зв'язатися з оператором і уточнити всі деталі.