Внутрішній діаметр [мм]: | 12,2 |
Зовнішній діаметр [мм]: | 31.3 |
Місце встановлення: | Амортизатор / ресора |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
Товщина [мм]: | 34 |
Вага [кг]: | 0.164 |
Висота упаковки [см]: | 3.6 |
Довжина упаковки [см]: | 7.4 |
Місце встановлення: | Амортизатор / ресора |
Ширина упаковки [см]: | 3.6 |
Сайлентблок - це резинометалевий шарнір, який має три основних елементи:
Конструкція деталі забезпечує пружне з'єднання втулок, які, в свою чергу, кріпляться до інших деталей. Тим самим вставка гасить будь-які коливання, що передаються від однієї деталі до іншої. Найчастіше взаємозв'язок окремих елементів через сайлентблоки можна побачити в автомобільній підвісці, де резинометалеві шарніри з'єднують з точками опори важелі і стабілізатори. Таке ж з'єднання можна побачити на опорах двигуна і коробки передач, де потужні сайлентблоки успішно гасять будь-які вібраційні коливання, що виникають при роботі цих агрегатів.
Ми пропонуємо якісні сайлентблоки на «каблучки» Рено Кенго, які призначені для установки на передній і задній міст автомобіля. На EXIST.UA ви зможете підібрати резинометалеві шарніри для кріплення:
Завдяки великому вибору оригінальних і аналогових запчастин, представлених в нашому каталозі, вам вдасться знайти сайлентблоки Рено Кенго за оптимальною ціною. Підбираючи потрібні параметри деталі, можна встановити не тільки її тип, розташування і сторону установки, але і діапазон вартості.
Термін служби будь-якого сайлентблока залежить від якості втулки. І гума, і поліуретан, які відчувають постійні навантаження стиснення і розтягування, можуть руйнуватися, а першими ознаками погіршення робочих характеристик деталі стануть з'явилися на її втулці тріщини. Вони ж зазвичай стають наслідком «старіння» каучукових матеріалів, контакту з вологою і повітрям різної температури.
Також на ресурс гумово шарнірів впливають умови експлуатації: при частій їзді по поганих дорогах деталі виходять з ладу набагато раніше. Оригінальні сайлентблоки Рено Кенго розраховані на 80-100 тис. Км. пробігу. При цьому передні втулки традиційно служать удвічі менше, ніж ті, що встановлюються в задній підвісці. Фахівці ж рекомендують перевіряти стан цих елементів підвіски кожні 50-60 тис. Км.
Для довідки: сучасні поліуретанові сайлентблоки служать в 5 разів довше гумових. На жаль, приблизно такий же є розбіжність в цінах на ці комплектуючі.
Руйнування втулки неминуче призведе до зміщення деталей. У випадку з підвіскою це загрожує, як мінімум, порушенням розвал/сходження коліс, посиленням вібрацій і некоректної роботи кермового управління. Більш серйозним наслідком стане поломка важеля або стабілізатора, що вкрай небезпечно при русі на відносно високих швидкостях. Регулярний огляд стану сайлентблоков допоможе вчасно помітити перші ознаки руйнування втулок і провести заміну деталі.
Ось поетапна інструкція, як це зробити:
Замовляючи товар з категорії "Втулка підвіски" на Renault Kangoo, дотримуйтесь інструкцій EXIST.UA і будьте уважні при заповненні даних.
Ми пропонуємо кілька способів отримання замовлення:
Вибір товарів на EXIST.UA — це просто та зручно. Ми цінуємо ваш час і прагнемо забезпечити вас якісними запчастинами та автомобільними продуктами. Спробуйте самі!
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.