Довжина [мм]: | 335 |
Діаметр труби [мм]: | 10 |
Розмір різьблення 1: | M12X1,5 |
Розмір різьблення 2: | M12x1,5 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
стійка: | Штанга з хитними півосями |
Вага [г]: | 394 |
Висота упаковки [см]: | 5.5 |
Довжина [мм]: | 243.2 |
Довжина упаковки [см]: | 31.5 |
Розмір різьблення 1: | M12xP1.25 |
Розмір різьблення 2: | M12xP1.25 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
Ширина упаковки [см]: | 8.5 |
стійка: | сполучна штанга |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
додаткова інформація: | З аксесуарами |
стійка: | Штанга з хитними півосями |
Висота [мм]: | 70 |
Довжина [мм]: | 335, 380 |
Розмір різьблення: | M12x1.5 |
Розмір різьблення 1: | M12X1.5 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
стійка: | сполучна штанга |
Вага [г]: | 390 |
Висота упаковки [см]: | 5.5 |
Довжина [мм]: | 237 |
Довжина упаковки [см]: | 31.5 |
Розмір різьблення 1: | M12xP1.25 |
Розмір різьблення 2: | M12xP1.25 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
Ширина упаковки [см]: | 8.5 |
стійка: | сполучна штанга |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
стійка: | сполучна штанга |
Вага [г]: | 374 |
Висота упаковки [см]: | 5.5 |
Довжина [мм]: | 264 |
Довжина упаковки [см]: | 31.5 |
Розмір різьблення 1: | M10XP1.25 |
Розмір різьблення 2: | M10xP1.25 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
Ширина упаковки [см]: | 8.5 |
стійка: | сполучна штанга |
Матеріал виготовлення: | Гума |
Розташування: | Передній міст |
Тип установки: | гумова опора |
Вага [г]: | 388 |
Висота упаковки [см]: | 5.5 |
Довжина [мм]: | 285.9 |
Довжина упаковки [см]: | 34.5 |
Парні номери артикулів: | CLKK-28L |
Розмір різьблення 1: | M10XP1.25 |
Розмір різьблення 2: | M10xP1.25 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа |
Ширина упаковки [см]: | 8.5 |
стійка: | сполучна штанга |
Вага [г]: | 388 |
Висота упаковки [см]: | 5.5 |
Довжина [мм]: | 285.9 |
Довжина упаковки [см]: | 34.5 |
Парні номери артикулів: | CLKK-28R |
Розмір різьблення 1: | M10XP1.25 |
Розмір різьблення 2: | M10xP1.25 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
Ширина упаковки [см]: | 8.5 |
стійка: | сполучна штанга |
Вага [г]: | 289 |
Висота упаковки [см]: | 5.5 |
Довжина [мм]: | 170 |
Довжина упаковки [см]: | 21.5 |
Розмір різьблення 1: | M10XP1.25 |
Розмір різьблення 2: | M10xP1.25 |
Розташування: | Задній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
Ширина упаковки [см]: | 8.5 |
стійка: | сполучна штанга |
Вага [г]: | 492 |
Висота упаковки [см]: | 5.5 |
Довжина [мм]: | 360 |
Довжина упаковки [см]: | 40.5 |
Розмір різьблення 1: | M12xP1.25 |
Розмір різьблення 2: | M12xP1.25 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
Ширина упаковки [см]: | 8.5 |
стійка: | сполучна штанга |
Вага [г]: | 478 |
Висота упаковки [см]: | 5.5 |
Довжина [мм]: | 300 |
Довжина упаковки [см]: | 40.5 |
Парні номери артикулів: | CLN-35 |
Розмір різьблення 1: | M12xP1.25 |
Розмір різьблення 2: | M12xP1.25 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Зліва |
Ширина упаковки [см]: | 8.5 |
стійка: | сполучна штанга |
Внутрішня довжина [мм]: | 298.1 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
стійка: | Штанга з хитними півосями |
Відстань між отворами [мм]: | 335 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
стійка: | сполучна штанга |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для ліво- / правостороннього керування |
Довжина [мм]: | 270 |
Діаметр труби [мм]: | 10 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
додаткова інформація: | З аксесуарами |
стійка: | сполучна штанга |
Автомобіль з ліво- / правостороннім розташуванням керма: | Для ліво- / правостороннього керування |
Довжина [мм]: | 335 |
Діаметр труби [мм]: | 10 |
Розмір різьблення: | M12*1.5 |
Розмір різьблення 1: | M12X1,5 |
Розмір різьблення 2: | M12x1,5 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
додаткова інформація: | З аксесуарами |
стійка: | Штанга з хитними півосями, сполучна штанга |
Вага [кг]: | 0.575 |
Висота упаковки [см]: | 8 |
Довжина [мм]: | 335 |
Довжина упаковки [см]: | 41.5 |
Діаметр 3 [мм]: | 10 |
Діаметр [мм]: | 10 |
Розмір різьблення: | M12x1.5 |
Розмір різьблення 1: | M12X1.5 |
Розмір різьблення 2: | M12x1.5 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа, Зліва |
Тип різьби: | З правого різьбленням |
Ширина упаковки [см]: | 11 |
стійка: | сполучна штанга |
Вага [г]: | 478 |
Висота упаковки [см]: | 5.5 |
Довжина [мм]: | 300 |
Довжина упаковки [см]: | 40.5 |
Парні номери артикулів: | CLN-36 |
Розмір різьблення 1: | M12xP1.25 |
Розмір різьблення 2: | M12xP1.25 |
Розташування: | Передній міст |
Розташування в авто: | Cправа |
Ширина упаковки [см]: | 8.5 |
стійка: | сполучна штанга |
Стійки стабілізатора. Здійснюючи складні маневри при різкому старті або гальмуванні кузов транспортного засобу починає давати крен - змінює положення відносно дорожнього полотна. При різкому входженні в поворот також йде нахил тільки на бік, а при старті та гальмуванні - поздовжній, коли перед і зад авто піднімається вгору. Подібні крени можуть позначитися на управлінні. Для кращого контролю над легковим автомобілем виробники встановлюють спеціальні пристрої, що фіксуються на стійках стабілізатора.
Для боротьби з креном авто, до складу підвіски включений прилад для стабілізації поперечної стійкості. Сама деталь являє собою гнутий прут п-подібної форми, виготовлений зі сталі. Кінці з'єднуються з деталями підвіски, центральна частина фіксується на кузові. Його функція полягає в тому, щоб при нахилі відбувалося скручування, внаслідок чого з'являється протидія, адже сталь при скручуванні прагне до того, щоб прийняти своє початкове положення. Простими словами ця автозапчастина не може виключити крен, але його зменшує. Застосовувати оригінальні стійки стабілізатора і всі його складові можна на незалежній підвісці. Саме з цієї причини на багатьох транспортних засобах встановлюється елемент тільки в передній частині. Тільки завдяки якісним металевим скобам - стійкам стабілізатора, ціна на них доступна, пристрій надійно фіксується на кузові. Для запобігання стукотів використовують втулки з гуми, які надягають на прут в області кріплення. На багатьох автомобілях кінці стабілізатора з'єднуються з підвіскою з нижнім важелем, де є виступ. Цей спосіб фіксації простій, не вимагає використання додаткових деталей, але він забезпечує слабке скручування в нормальному положенні кузова. У магазині можна купити стійки стабілізатора таких видів:
Вони мають свою конструкцію і особливості, щоб зробити правильний вибір потрібно в них розібратися. Крім цього вони ще підбираються під будь-яку марку авто: ваз, renault, geely, opel, hyundai, volkswagen, bmw, chevrolet, skoda, citroen, fiat.
Сьогодні виробники пропонують кілька типів передніх стійок стабілізатора, в інтернет-магазині їх можна знайти. У всіх конструкція схожа. Це прут довжиною від 5-25 см з кріпленням на кінцях. Є моделі, наприклад для автомобіля "вісімка", з вушками і поліуретановими втулками. У верхню з них входить кінець стабілізатора, а завдяки другій можна зафіксувати на важелі підвіски. А для форд фокус стійка має значну довжину на кінцях з кульовими шарнірами і вони рівноправні. Основна відмінність всіх моделей в довжині і положенні шарнірів, саме на це і варто звернути увагу при виборі. Фіксація до самої підвіски також може мати відмінності. Їх не завжди можна поєднати з важелями. Є варіанти з кріпленням на поворотному кулаці або ступиці колеса. А ось в форді стійка фіксується до амортизуючої стійки, для цього передбачений посадковий майданчик.
Для транспортних засобів з незалежною задньою підвіскою стійок стабілізатора в каталозі також велика різноманітність. Так для авто форд фокус вона являє собою болт з гайкою і гумові втулки. Встановлюють його на нижній важіль в задній частині авто. Фіксація відбувається за через вушко на кінці. Запобігти стукам і передачі вібрацій можна цими деталями, але ще будуть потрібні демпферні втулки. На мазді 3 встановлені задні втулки г-подібної форми. А на деяких моделях взагалі встановлюються незалежні варіанти, є й універсальні. Всі стійки мають різну форму, габаритні параметри, місця кріплення, але вони виконують одну задачу.
*Ціни на Тяга стабілізатора у таблиці актуальні на 28.04.2024.
Назва товару
Ціна
Стійка стабілізатора переднього Lemforder 26774 01 1060 грн Стійка стабілізатора переднього CTR CLKH-30 342 грн Стійка стабілізатора заднього Lemforder 26775 02 1048 грн Стійка стабілізатора Delphi TC1315 505 грн Стійка стабілізатора переднього CTR CLKH-23 338 грн
Які товари в категорії Стійки стабілізатора найдешевші?
Ціни на Стійка стабілізатора варіюються від 20 UAH до 157077 UAH. У нас в категорії Стійка стабілізатора ви можете вибрати пропозицію з 109317 товарів.
Біла Церква • Вінниця • Дніпро • Житомир • Запоріжжя • Івано-Франківськ • Кам'янець-Подільський • Кам'янське • Київ • Краматорськ • Кременчук • Кривий Ріг • Кропивницький • Луцьк • Львів • Мукачево • Миколаїв • Нікополь • Одеса • Павлоград • Полтава • Рівне • Суми • Слов'янськ • Тернопіль • Ужгород • Харків • Херсон • Хмельницький • Черкаси • Чернігів • Чернівці та інші населені пункти країни.